Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Σενάριο για «ακροδεξιά τρομοκρατία» αφήνει να εννοηθεί και ο βουλευτής Χανίων Βαλυράκης!

Σήφη Βαλυράκη άσε τις θεωρίες διότι γνωρίζεις πολύ καλά ότι η τρομοκρατία στην Ελλάδα έχει ερυθρό χρώμα. Όσο για την ενίσχυση της καταστολής σου προτείνουμε να ξεκινήσεις από τις παράνομες αναρχοκαταλήψεις των Χανίων όπου βρίσκονται και οι υπεύθυνοι της επίθεσης όπως γνωρίζεις πολύ καλά και εσύ και η αστυνομία!

Η δήλωση του Σήφη Βαλυράκη για τα γκαζάκια στο γραφείο του:
Σε γραπτή του δήλωσή του ο Σ. Βαλυράκης επισημαίνει: "Η τρομοκρατική αυτή επίθεση είναι η έκτη που πραγματοποιείται εναντίον μου. Προηγήθηκαν δύο εμπρησμοί αυτοκινήτων στην Αθήνα, ένας στα Χανιά και δύο εκρήξεις στο πολιτικό μου γραφείο, στην οδό Ομήρου. Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτή την επιμονή στο πρόσωπό μου. Έχει να κάνει με την έντονη αντιστασιακή μου δράση κατά της δικτατορίας; Μήπως είναι αποτέλεσμα του γεγονότος ότι για πολλά χρόνια οι μηχανισμοί της Νέας Δημοκρατίας με είχαν συκοφαντήσει με πλαστά έγγραφα ως δήθεν ενεχόμενο με την τρομοκρατία;
Αυτός ή αυτοί που προχωρούν σε τέτοιου είδους ενέργειες δηλώνουν πολιτική και ιδεολογική αντίθεση στη νέα κυβέρνηση και στην επανεκλογή μου ως βουλευτού.
Είναι ενέργειες που στρέφονται κατά της Δημοκρατίας και της ομαλής δημοκρατικής εξέλιξης της χώρας μας και δεν μπορούν να έχουν άλλο αποτέλεσμα από την ενίσχυση της καταστολής. Αυτός που απειλεί να κάψει τον Μίκη Θεοδωράκη, αυτός που προσπαθεί να κάψει τον Βαλυράκη δεν μπορεί νάναι τίποτα άλλο από φασίστας. Ένας εγκληματίας κατά της δημοκρατίας. Ό,τι και αν πιστεύει αυτός για τον εαυτό του στην πράξη πορεύεται το δρόμο του φασισμού".

Δεν υπάρχουν σχόλια: